fbpx

Koronatilanteen vuoksi Lapin kauppakamarissa on aloitettu poikkeusmenettelyt, jotka koskevat kaikkia koulutuksia ja tapahtumia, sekä valiokuntien kokouksia.

Kaikki tilaisuudet huhtikuun loppuuun saakka siirretään myöhempään ajankohtaan ja näille pyritään löytämään sopiva ajankohta mahdollisimman pian tilanteen normaalisoiduttua.

Kevään suurin tapahtuma, toukokuussa Rovaniemellä järjestettäväksi suunniteltu kansainvälinen Arctic Business Forum -konferenssi siirretään syksyyn, tästäkin tiedotetaan myöhemmin tilanteen rauhoituttua.

Ulkomaankaupan asiakirjat palvelu toimii normaalisti osoitteessa vientiasiakirjat.fi – sivustolla. Myös Ata Carnet -asiat voi hoitaa normaalisti atacarnet.fi-sivuston kautta. Mikäli teillä on tähän liittyviä kysymyksiä, olkaa yhteydessä kauppakamarin asiamies Viivi Lakkapäähän.

Lapin kauppakamarin henkilöstö palvelee normaalisti kaikissa jäsen- ja vaikuttamisasioissa. Kauppakamari keskittyy seuraamaan poikkeustilanteen vaikutuksia yritysten toimintaan ja taloustilanteeseen, sekä hallituksen toimenpiteitä, jotka liittyvät mm. yritysten likviditeettiongelman ratkaisuun ja konkurssien estämiseen.

Henkilöstö on pääosin etätöissä muiden kauppakamarien tavoin, teitä palvellaan puhelimitse ja sähköpostitse.

Jäsenille tiedotetaan välittömästi, mikäli tilanne muuttuu. Seuraava tiedote jäsenistölle lähtee viimeistään viikon 13 aikana.

Lapin kauppakamarin henkilökunnan yhteystiedot:

Timo Rautajoki
timo.rautajoki@chamber.fi
040 551 1289

Elsi Malkki
elsi.malkki@chamber.fi
040 674 6181

Viivi Lakkapää
viivi.lakkapaa@chamber.fi
040 511 1696

Lapin kauppakamarin yleissähköposti: lapinkauppakamari@chamber.fi

Lapin kauppakamarin viestintää voi seurata:
Facebook: Lapin kauppakamari
Twitter: Lapin_kamari
www: lapland.cahmber.fi

Siirry sisältöön